Bestillingsskjema

Vi leverer alt av fersk og frossen sjømat – uten fordyrende mellomledd – til restauranter, kantiner, storkjøkken, events, catering, osv. 

Bestill på ordre@vipfisk.no, ring oss på 21 45 66 99 eller bruk dette skjemaet:

Ofte stilte spørsmål

Hvordan kan dere selge den samme sjømaten billigere enn andre?

Vi er en slank organisasjon uten fordyrende mellomledd og driver mer effektivt enn mange tradisjonelle sjømatgrossister. Det betyr at du kan kjøpe de samme varene hos oss som hos ‘de store gutta’, men til lavere priser og ofte med bedre service.

Hva er frister for bestilling?

Fersk sjømat er en naturressurs, og tilgjengelighet avhenger av vær, vind og sesonger. Derfor anbefaler vi at du bestiller minst 48 timer før ønsket levering.

Hvordan foregår levering?

I Oslo sentrum leverer vi med egen elbil, samt elsykkel om sommeren. Vår sentrale beliggenhet midt på havnepromenaden gjør at vi kan levere raskt og til alle døgnets tider. I tillegg samarbeider vi med flere transportører som besørger transport i hele østlandsområdet.

Hvilke dager leverer dere?

Vi har faste utkjøringer på tirsdager og torsdager, men kan også avtale andre leveringstidspunkt ut ifra kundens behov.

Hva er deres åpningstider?

Vi opererer ikke med ordinære åpne/lukketider, men har en ‘vi er på jobb når du trenger det-filosofi’. Det betyr at du kan ringe oss første nyttårsdag eller kl. halv to på natten – vi vil uansett gjøre vårt beste for å skaffe deg den sjømaten du trenger. Har vi ikke anledning til å ta telefonen når du ringer, ringer vi deg opp så snart som mulig.

Hva gjør dere annerledes?

Sjømat er en av Norges eldste næringer. Det borger for høy kvalitet, men betyr også at bransjen på en del områder ‘sitter fast’ i gamle vaner. Vi bruker moderne transport- og informasjonsteknologi til å levere ferskere sjømat raskere, med bedre service og med bedre bærekraft enn det som er tradisjonelt.